maandag 25 oktober 2010

Foutje bedankt

Vandaag ging ik even door de polder fietsen, dit om de broodnodige beweging te  hebben, als oud trucker heb ik nog heel wat bewegingen in te halen, maar goed ik fiets op de 4e Tocht weg op een niet al  te breed weggetje en daar zag ik deze onfortuinlijke chauffeur met zijn truck met oplegger liggen.Huilende emoticon25102010346

hij vertelde mij dat hij uitgeweken was voor een fietser, dat had hij beter niet kunnen doen want de berm aldaar is zo zacht als boter.

25102010349

als die boom er niet had gestaan dan had het hele spul in die pas nieuwe tuin gelegen,die huizen daar staan er nog niet zo lang, dus die tuin ook niet

25102010345

kijkje van af het huis en tuin.

men is uren bezig geweest om het spul te bergen,  het was weer een interessante fiets tochtje

Geen opmerkingen: